یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: بسیج رسانه افتخار این را دارد که همه ساله جشنواره رسانه ای ابوذر را با هدف شناسایی استعدادها و تجلیل از اصحاب رسانه نقش آفرین در تولیدات فاخر رسانه ای برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست مشترک مدیر کل استاندارد استان و مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر صبح امروز با موضوع جشنواره رسانه ای ابوذر برگزار شد.

مدیر کل استاندارد استان بوشهر در این نشست به فعالیت های چشمگیر اداره کل استاندارد در راستای کنترل کیفیت کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری به‌ منظور فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین‌المللی و همچنین کنترل کیفیت کالاهای وارداتی به‌منظور جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد و گفت: اداره کل استاندارد استان در این خصوص اقدامات بسیار ارزنده ای را به منصه ظهور رسانده است.

محسن مشتاقی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در استان گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای رسانه ای جدید در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این جشنواره می تواند کمک شایانی در جهت معرفی عملکرد دستگاهها، نهادها و موسسات و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی آحاد مردم از خادمین خودشان در بخش مختلف حاکمیتی کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: بسیج رسانه افتخار این را دارد که همه ساله جشنواره رسانه ای ابوذر را با هدف شناسایی استعدادها و تجلیل از اصحاب رسانه نقش آفرین در تولیدات فاخر رسانه ای، ایجاد رقابت اثر بخش و ارتقای توان حرفه ای و افزایش انگیزه، خلاقیت و خودباوری و ترغیب رسانه ها برای تولید آثار از پیشرفت ها و دستاوردهای دستگاههای حاکمیتی در استان و انتشار آن برگزار می کند.

محسن رضایی نژاد تصریح کرد: جشنواره ابوذر از طریق ایجاد رقابت بین اصحاب رسانه در موضوعات ملی و استانی در قالب های مختلف رسانه ای که پس از دریافت و داوری آثار برگزیده، مراسم اختتامیه جشنواره را با حضور مسئولان لشکری و کشوری در مرکز استان برگزار و از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha